Pages

Tuesday, 2 May 2017

Welcome May!

April was hard, the last months I have not been very well of health, so that's why I'm doing a lot of exams to know why. Besides Abril was not very exciting, I did few things that I wanted to do although I have been visiting a lot of my family and new family member, my niece Josefa <3
***
Abril fue un mes difícil, los últimos meses no he estado muy bien de salud, así que es por eso que estoy haciendo un montón de exámenes para saber el por qué. Además Abril no fue muy emocionante, hice pocas cosas de las que quise hacer aunque he estado visitando mucho a mi familia y nuevo miembro de la familia, mi sobrina Josefa <3












Visiting the park and meditating too/
Visitando el parque y meditando también


Thrifting shopping / las compras de segunda
A cute kitty / una linda gatita
Breakfast in bed <3 / Desayuno en la cama
Psychedelic Flowers / flores psicodélicas
Sage harvest / cosecha de salvia
Me and Josefa <3
***
I hope May of month be better and can do more things than I have thought.
I hope also, it will be a better month for all of you, a kiss for everyone! :)
***
Espero que Mayo sea mejor y pueda hacer más cosas de las que tengo pensado.
Espero que también sea un mejor mes para todos ustedes, un beso a todos! :)


No comments:

Post a Comment

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)