Pages

Friday, 21 April 2017

Weekend Outfits#2

Hello everyone! I'm missing the outfits photos so much lately and I could not photograph. I was a little sick these days but nothing serious. 
So to continue blogging I want to share another set of outfits for this weekend that obviously I would like to wear ;)
***
Hola a todos! Estoy extrañando tanto las fotos de outfits últimamente y  no he podido fotografiar. Estuve algo enferma estos días pero nada grave.
 Así que para continuar blogueando les traigo otro set de outfits para este fin de semana que obviamente me gustaría vestir ;)


FRIDAY/ VIERNES


Yep for Friday night! I can recreate this type of set but I need a jacket like this so much!! even that boots :( 
 I'm afraid I only have money for something similar :P
***
Este es un outfit ideal para salir un viernes por la noche (según yo, hecho para mi) y aunque puedo recrear el look, quiero una chaqueta como ésta!!
 y también las botas pero por el momento no tengo más que para algo similar :P


SATURDAY/ SÁBADO




Even if next saturday it rains or is cold, I would like to go for a walk and photograph, 
I like a lot the autumn colors lately, before I used to avoide the colors with yellow subtones.
***
Incluso si llueve o hace frío este sábado, quisiera salir a pasear y fotografiar,
  los colores otoñales  me gustan mucho últimamente, antes evitaba los colores con subtonos amarillos.

SUNDAY/ DOMINGO

So! I usually rest on Sundays, I watch tv, I write in my books and that more comfortable than a cotton leggins, 
band t-shirt and a cozy sweater, plus! eating delicious things!
***
Y para terminar, habitualmente descanso los domingo, veo tv, escribo en mis diarios y  que más cómodo que unas leggins de algodón, 
la camiseta de banda y un sweater calentito y comer cosas deliciosas!
Hope you like this type of post, have a good weekend! 
***
Espero les guste este tipo de post, que tengan buen finde!

No comments:

Post a Comment

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)