Pages

Friday, 3 March 2017

"This Week..."

Some photos of this week  are about with the harvest of almonds. In my yard there is an almond tree and this year gave many of its fruits And much more than the previous crop. That made me feel happy, I'm also loving plants as decoration and I want to have a jungle inside my kitchen.
***
Algunas fotos de esta semana tratan de la cosecha de almendras. En mi patio hay un árbol de almendro y este año dio muchas de sus frutas y más grandes que la cosecha anterior. Eso me hizo sentir feliz, además estoy amando plantas como decoración y quiero tener una selva dentro de mi cocina. 


Pots are old, so I just want to change them soon when I can. I have a lot of cactus in the garden and I want to incorporate them into the kitchen.
***
Los maceteros son viejos, así que quiero cambiarlos apenas pueda. Tengo un montón de cactus en el jardín y quiero incorporarlos dentro de la cocina.


Peeling almonds is somewhat painful after a while. The skin is filled with small chips but it was finally worth it.
***
Pelar almendras es algo doloroso luego de un rato. La piel se llena de pequeñas astillas pero finalmente valió la pena.



All that this year the Almond gave us: Almost a full bottle.
***
Todo lo que este año el Almendro nos regaló: Casi un frasco lleno.

And some selfies, because I loved my natural hair and make-up this week.
***
Y algunas selfies, porque amé mi cabello natural y el maquillaje de esta semana.


I will be posting more often I guess, and I want it! really, hope can do it :)  have a nice weekeknd <3
***
Estaré publicando más seguido supongo, quiero de verdad! en serio , espero poder hacerlo :) 
que tengan un bonito fin de semana <3

No comments:

Post a Comment

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)