Pages

Monday, 4 July 2016

"I Found my Path"...(Life Lately)

Hello to everyone who decided to go through here. Yes, I was absent, I hadn't time and wishes to blogging. There is a drastic change in my life that I did not notice before, but I saw it coming, I felt it. Things that were priority before are no longer now. For example beauty products are needed but  I don't care much to talk about them, I couldn't photograph outfits, I'm concentrating on writing and my spirituality. After years of mental illnesses that I will not detail, finally my life has another color, it sounds cliché I know, but my attitude towards life and everything around me is different than one year ago, although a year ago it was already changing. Now I see beautiful things in everything around me, from a sheet on the floor to the vastness of the sky. I feel half of vanity of what I felt, and twice love for life and what surrounds me, much of my change comes from my long treatment with essence of flowers, but after introducing me to the world of crystals and gems my world took a sudden downturn, and after that I can not turn back. I'm a different, I feel different, and I'm connected to the movements of the universe as everyone, but with the difference that I have the conscience of all those things. I could write a lot but I'm of few words. I don't want to bare my soul, I am picky about my feelings. I hope you understand and hope you will not disappear from here. I almost close the blog and create a new one, but I think should just continue with this and add some things, and I know many of you during the time you have your blog, have had changes and developments.
***

Hola a todas las personas que decidieron pasar por acá. Sí, estuve alejadísima, falta de tiempo y ganas de bloguear. Hay un cambio drástico en mi vida que no percaté antes, pero que lo veía venir, lo sentía. Las cosas que antes eran prioridad ya no lo son ahora. Por ejemplo los productos de belleza son necesarios pero poco me interesa hablar sobre ellos, tampoco he podido fotografiar outfits, estoy concentrada en escribir y en mi espiritualidad. Después de años de enfermedades mentales que no voy a detallar, finalmente mi vida tiene otro color, aunque suene como cliché; mi actitud frente a la vida y a lo que me rodea es diferente que hace 1 año atrás, aunque hace un año se venía ya el cambio. Veo cosas hermosas en todo lo que me rodea, desde una hoja en el suelo hasta la inmensidad del cielo. Siento la mitad de vanidad de lo que sentía y el doble de amor por la vida y lo que me rodea, gran parte de mi cambio viene desde mi largo tratamiento con esencia de Flores, pero luego de introducirme en el mundo de los cristales  y gemas, mi mundo dio un vuelco repentino, y después de eso ya no puedo dar vuelta atrás. Soy otra, siento diferente, y estoy conectada a los movimientos del universo tal como todos, pero con la diferencia que tengo la conciencia de todas esas cosas. Podría escribir un montón pero soy de pocas palabras. Tampoco quiero desnudar mi alma soy quisquillosa con mis sentimientos. Espero me comprendan y espero que no desaparezcan. Yo estuve a punto de cerrar el blog y crear uno nuevo pero creo que sólo debo continuar con este y agregar algunas cosas, así como sé que muchas de ustedes durante el tiempo que tienen su blog, han tenido cambios y evoluciones. 


Altar Yule, Winter Solstice

Selfie

Crystals from occultkittencollection

 Majesty Mist

My Altar

Elixir for plants, you can find it here Recipe


Finally I share you a song from the great Chilean artist: Violeta Parra

Have a nice weekend :)

2 comments:

  1. Carla Carla....éxito en todo...pero nada de cerrar el blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola Franco! ohh muchas gracias por tu comentario, ya no podría cerrar el blog :) saludos!

      Delete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)