Pages

Monday, 28 September 2015

"Stillbirth" (OOTD)

Hello everyone! hope you had a great weekend. Today I want to share with you a new OOTD inspired a little in Alice Glass, with oversized sweater, ring choker and black lips. I added plus velvet skirt, denim jacket customized by me and my 90s vintage boots. 
***
Hola a todos! espero hayan tenido un excelente fin de semana. Hoy les traigo un nuevo outfit inspirado un poco en Alice Glass, con el sweater holgado, choker de argolla y labial negro. Le agregué además falda de terciopelo,chaqueta denim customizada por mi y mis botas vintage noventeras.


















The daylight was not favorable. It was cloudy but bright what made a strange light effect for photos. Anyways I'm going back to more darker looks, and finding a lot of inspiration of that.
 Have a great week, until next time!
***
La luz del día no era para nada favorable. Estaba nublado pero demasiado luminoso lo que hizo un efecto extraño de luz en las fotos. De todas maneras estoy volviendo a looks más oscuros y encontrando un montón de inspiración en eso. Así que tengan una buena semana hasta la próxima!


12 comments:

  1. Me gusto mucho como se ve la chaqueta con la falda :) y los labios negros se te ven hermosos!!! oye me gusta mucho tu collar :D yo hice unos parecidos pero nunca los use XD y uno siempre vuelve al negro sera una adicción?
    Cariños linda

    ReplyDelete
    Replies
    1. gracias!! me alegro te guste porque a la mayoría no le agrada estos tipos de looks menos labios negros :P jeje quizas encuentres una ocasión para usar tus collares y Sí! creo que es una total adicción el negro siempre vuelve a uno despues de un descanso uno lo extraña! , besote Bunny! :)

      Delete
  2. I love the look! Dark for the Dark weather :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you! I just love dark ;) x

      Delete
  3. This look suits you so well, I love your boots so much! :D And thanks a lot for all the comments you posted on my blog I can't answer to it on my blog I don't know why, so I comment on your blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw thank you very much! your comment means a lot to me, and you're welcome I love your style :)

      Delete
  4. I have been wearing a lot of all black lately (in fact I am wearing that right now) so I like this look! The choker really does accessorise the outfit well :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you girl! yes I love lately wearing black, glad you like this! :) x

      Delete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)