Pages

Wednesday, 23 September 2015

"MY LAST FAVOURITES"

Hello everyone! Today I have for you my favorites the last time because I hadn't done for months. And the truth is that I don't have many favorite lately but anyways I share you the things
 I've been loving the last time :)
***
Hola a todos! Hoy les traigo mis favoritos del último tiempo, ya que no lo había hecho por varios meses. Y la verdad es que tampoco tengo muchos favoritos, así que les comparto puntualmente las cosas que he estado amando este último tiempo :)

BEAUTY / BELLEZA
L'OREAL MICELLAR SOLUTION
Actually I haven't tried other brands, so I'm very pleased specially with this. 
Clean all my makeup and face stays fresh and soft, I just love it.
***
AGUA MICELAR L'OREAL
La verdad no he probado otras marcas, así que estoy encantada con esta en particular. 
Limpia todo mi maquillaje y  la cara queda fresca y suave, me encanta.
Preunic $3.990

EYEBROW FILLER CATRICE
Totally loved, it fill in small gaps for dense and and perfectly shaped eyebrows 
and no stiff sensation
***
FIJADOR DE CEJAS CATRICE
Amado totalmente, rellena los pequeños espacios fijando las cejas sin la sensación de rigidez.
DBS $3.990
JORDANA LIPSTICK  MATTE
"BERRY" 52 color, like little red chocolate, the quality goes with the price, it's cheap and not lasts on the lips, but the color is beautiful and well pigmented, not dry the lips and smell like chocolate.
 I love it :) 
***
LABIAL MATE DE JORDANA
Color "BERRY" 52, calidad va con el precio, es  barato y tampoco perdura en los labios, pero el color es hermoso y pigmenta bien, no reseca los labios y tiene un aroma a chocolate, y el color es como chocolate con un tono rojizo.
PREUNIC $1.290

APPAREL & ACCESSORIES / ROPA Y ACCESORIOS
I'm just loving my chokers, leather one DIY and tatoo choker
***
Amando mis chokers, el de cuero que es un DIY y el de tatoo que lo compré en una feria artesanal

My caps, I bought some time ago in craft fairs. Red is 100% sheep wool, It gives itchy a little :P
***
Mis gorritos los compré hace un tiempo en ferias artesanales. El rojo es 100% de lana de oveja,
 da un poco de picazón :P

 and my super jacket I wore it a lot this winter :)
***
Y mi super parka que la usé mucho este invierno :)

MUSIC / MUSICA
From 1993 then "Cannonball" was my favorite, but today I'm in love with"No Aloha" song :)
 grunge sounds of the 90's
***
De 1993 en ese entonces "Cannonball" era mi favorita pero ahora me encanta "No Aloha".
 Sonidos grunge de los 90's
Mephisto Waltz and his album "Thalia" from 1995. But I heard by 2002. With a very dark and gothic sound. Great atmosphere in the songs, an album that I love.
***
Mephisto Waltz y su album "Thalia",  de 1995. pero que oí por el año 2002. Con un sonido muy oscuro y gotico. Gran ambientación en las canciones, un album que me encanta. 

"DEICIDE" Crystal Castles
"FRAIL" Crystal Castles
And finally these new singles by Crystal Castles.
But this time without the participation of Alice Glass, sound doesn't change, which makes me think that Crystal Castle is Ethan Kath. I loved these new songs.
***
Finalmente los nuevos singles de Crystal Castles. Esta vez sin la participación de Alice Glass, el sonido no cambia lo que me hace pensar que Ethan Kath es Crystal Castles. Me encantan estos nuevos temas.

MOVIES SERIES /SERIES Y PELICULAS
Prequel to the legendary film "Psycho" by Alfred Hitchcock. This series is appreciated when you watch the film , as you can understand why so morbid relationship between Norman and his mother Norma :). Personally I like and I'm waiting for a new season.
***
Precuela de la mítica película "Psicosis" de Alfred Hitchcock. Esta serie es  apreciada cuando se ve la película, pues se puede entender el por que de la relación tan morbo entre Norman y su madre Norma :). Personalmente me gusta y estoy esperando una nueva temporada.

I love "The Walking Dead" Serie, so being a more part about the zombie apocalypse, which shows the beginning of everything. I'm a fan so I have to watch it and I really enjoy it :)
***
Amo  la serie "The Walking Dead" así que siendo una parte más acerca del apocalipsis zombie, en la que muestra el comienzo de todo. Me considero una fan así que tengo que ver esta serie y realmente la disfruto :)

This anime movie is from 1997, by Hayao Miyazaki. I also love the films of Studio Ghibli. The girl raised by wolves and part of the spirit of the forest where she fight against a people that wants to destroy the forest and its creatures and gods. It has lots of action and also what more fascinates me like always is the quality of the animation, the details of the drawings always surprises me.
***
Esta película anime es del año 1997, de Hayao Miyazaki.  Además me encantan  las películas de los Estudios Ghibli. La chica criada por Lobos y parte del espíritu del bosque en la que lucha en contra de un pueblo que quiere acabar con el bosque y sus criaturas y Dioses. 
Tiene mucha acción y además lo que mas me fascina es la calidad de la animación, los detalles de los dibujos me sorprende siempre.

So these were my favorites the last few months. I hope you like one and if  you want  can tell me some of  your favorites too. See ya soon!
***
Así que estos han sido mis favoritos de estos últimos meses. Espero les guste alguno y  si quieren pueden decirme algun favorito suyo también. Nos vemos pronto!

I share you a song by Mephisto Waltz ;)

21 comments:

  1. Oooh, loving the favourites! I've watched Bates Motel, and while I think it's good, I haven't caught up yet! Will have to soon! <3

    xx Bash | Hey Bash | bloglovin'

    ReplyDelete
    Replies
    1. I recommend you watch the movie "Psycho" and then watch the series, thanks for comment :) dear x

      Delete
  2. The Catrice eyebrow filler sounds so good! i've been loving chokers myself! <3

    May | THE MAYDEN | Bloglovin'

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah is great I love wear in my brows, I love chokers too ;) x

      Delete
  3. i really like your blogg *-* and favorites too ;)

    ReplyDelete
  4. Holi Carlita!!! yo uso el agua micelar de bioderma cuando se me acabe comprare el que tu usas porque es 1000% mas barato ajajajaj y el fijador de cejas de catrice me tinco n me encanta DEICIDE de Crystal Castles!!!! buen tema yo igual me compre un gorrito de lana de oveja y me pica caleta nunca lo uso!!!! y nunca he visto The Walking Dead mas que nada porque no tengo tiempo de ver series ya me pegue mucho con breaking bad
    Cariños!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí compra el de L'oreal está bueno y el precio igual ;) amo Crystal Catsles!! jeje que bueno que te guste también, jajaja la lana de oveja, yo me obligué a usarlo :p y si tienes tiempo alguna vez deberías ver W.Dead si es que no te da cosita ver tanta sangre eso sí XP. Mas adelante trataré de ver Breaking Bad porque nunca la he visto :) Cariños a ti!

      Delete
  5. Amo los labiales y encontré super lindo el color del labial Jordana! *-* espero poder encontrarlo en algun Preunic :( ya que ni señas de Jordana ahora en DBS :((( Te invito a pasar por mi blog *-* chicasprimero.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sí es un color hermoso, seguro encuentras en Preunic ;) me paso por tu blog ahora y gracias por seguirme :) un beso!

      Delete
  6. I know a lot of people have caught onto the choker trend lately, so it is pretty cool that you have one too! Oh, and any kind of leather jacket has been hitting the styles like crazy. I have heard lots of people mention how wonderful Princes Mononoke is, so I do hope you are loving it <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love chokers! XD yes I know but I love too leather, hope you've seen too Princess Mononoke is really good, x <3

      Delete
  7. Amazing lipstick shade and chokers <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you ;* glad you like it :)

      Delete
  8. that eyebrow filler sounds SO interesting! xx

    dresses-and-travels //@susandollparts

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes it is! the best thing is inexpensive ;*

      Delete
  9. No he podido encontrar el agua miscelar y la deseo mucho :( saludos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. puucha! sé que en las tiendas que tienen stand de L'oreal las tienen y preunic o maicao también, ojala la encuentres pronto porque es buenísima, saludos a ti ;)

      Delete
  10. I love those chokers! Beautiful xx

    blog.doodleheart.co.uk

    ReplyDelete
  11. i just follow your blog.
    www.beautyisallaround6.blogspot.com

    ReplyDelete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)