Pages

Monday, 17 August 2015

"Small things to appreciate" (My life as Carla)


Hi People! How you been? so looong without posting, the truth is that lately has been difficult to take pictures and publish. Although I bring you some to share. My life has not changed much, but I still struggle every day with my problems and trying to enjoy the good things, which sometimes seems invisibles.  has rained a lot and the cold makes me more lazy so enjoying TV and things to do at home. I miss the photos Outfits but soon things and more posts will come :)  while I share you the most relevant recent months.

***
Hola Gente ¿Cómo han estado? tanto tiempo sin publicar, la verdad es que últimamente ha sido difícil tomar fotos y publicar. Aunque les traigo algunas para compartir, mi vida no ha cambiado mucho, sigo luchando día tras día con mis  males y tratando de disfrutar de las cosas buenas, que a veces parecen invisibles. Ha llovido mucho y el frío me hace estar más perezosa disfrutando de la TV y cosas por hacer en casa. Extraño mucho las fotos de outfits pero pronto se vienen cosas y más posts :) mientras les dejo con lo más relevante estos últimos meses.







Auditions with my band QUINTRALA / Audiciones con mi banda QUINTRALA

 
Exploring the city / Paseando por la ciudad



Alignment of Venus and Jupiter / Alineación de Venus y Júpiter


Gorgeous new moon / hermosa luna nueva


Practicing piano / Ensayando piano


Lot of rain / mucha lluvia



Coastal Range / Cordillera de la Costa


Cloudy skies  /  Cielos cubiertos


The grave of Vinceza  / La tumba de Vinceza

My order waited / Mi pedido esperado 


Stupid face :p


Chris so lovely lately ;) / Cris tan encantador últimamente ;)


My favourite Cafe / Mi Café favorito


Actually I like even more than any, even starbucks, it's comfortable and intimate so and the coffee tastes like real coffee from Colombia ;)
***
En realidad me gusta mucho más que cualquiera incluso starbucks, es tán cómodo e íntimo y el café tiene sabor a real café de colombia ;)


Lazy sunday in bed watching series / Domingo ocioso viendo series


Now I'm numb although it's sunny!. Soon back with more posts. Have a nice week, see ya lovelies!
***
Ahora estoy entumecida  aunque está soleado. Pronto regreso con más publicaciones. Que tengan una semana grata, nos vemos queridos!

My last found

2 comments:

  1. wow! you look amazing beside microphone <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com

    ReplyDelete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)