Pages

Thursday, 20 August 2015

"MY RED LIPSTICKS"

Hello everyone! today I want to share you one of the things that are a must. The red lipstick. I think it's a color that never go out of style and also fits to brunettes and pale skin. So my collection is quite small but for me is fine. But I have in mind invest in an expensive red lipstick next time ;)

***
Hola a todos! hoy les traigo una de las cosas que no pueden faltar, y es el labial de color rojo. Creo que es un color que jamás pasará de moda y que además les viene a morenas y blancas. Mi colección es bastante pequeña pero para mi está bien, aun así tengo en mente invertir  en un costoso  labial rojo  la próxima vez ;)



This  Avon lipstick is old, but has endured a lot, still has nice scent and color is beautiful is a bit matte and very pigmented, it's my favorite :)
***
Este labial de Avon es viejo, pero ha perdurado mucho, aún tiene agradable aroma y el color es hermoso es un poco mate y muy pigmentado, es mi favorito :)

The already known "wicked". At first it was my favorite, but despite that it's a beautiful color, dry too much my lips, not to mention the price; as there are more inexpensive lipsticks, and the same characteristics. Anyways I enjoy it a lot when I'm wearing.
***
El ya conocido "wicked". Al principio era mi favorito, pero a pesar de que es un color hermoso, reseca demasiado los labios, sin mencionar el precio; ya que hay labiales mas económicos, y de las mismas características. Sin embargo lo disfruto mucho cuando lo llevo puesto.

 This NYC lipstick is so inexpensive that it's worth a try, because the quality goes beyond its price and besides being a beautiful color, its aroma is nice, like vanilla. The downside is that being creamy,
 is quiet transferred.
***
Este labial de NYC, es tan barato que vale la pena probarlo, porque la calidad va más allá de su precio y además de ser un color bello su aroma es agradable, como a vainilla. Lo malo  es que al ser cremoso,  se transfiere bastante.

I've heard good and bad things about WnW lipsticks 
but I think for the price are worthwhile, this color is more red orange and despite being matt, doesn't dry the lips like the lime crime, personally I like a lot.
***
He oído cosas malas y buenas de los labiales WnW 
pero creo que por su precio valen la pena, este color es más rojo anaranjado y a pesar de ser mate, no reseca los labios como los de lime crime, en lo personal me gustan mucho.



And that's all for now :) do you have any favorite red lipstick? or is it a color that you don't like?
 I would know :) see you and have a nice weekend!
Y eso es todo por ahora :) ¿tienes un labial rojo favorito? o es un color que no te gusta?
  Me gustaría saber :) nos vemos que tengan un bonito finde!


No comments:

Post a Comment

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)