Pages

Monday, 9 March 2015

"OOTD" (I'm back)

Hello everyone!!, sooo sorry being away a while, I needed it because I was stressed and that made me feel depressed and anxious at the same time, causing me a relapse and a nervous wreck. But I'm here fighting as always, there are good things in my life that I take in mind, and to return I share you a OOTD :)

***
Hola a todos!! Siento taanto estar alejada pero lo necesité de veras, porque estaba  estresada y eso me hizo sentir abatida y ansiosa al mismo tiempo lo que me causó una recaída y los nervios destrozados. Pero acá estoy luchando como siempre, hay cosas buenas en mi vida que debo tomar en cuenta, y para volver, les dejo un OOTD :)














T-shirt  cannibal.cl
short Levi's
Shirt Thrifted
necklace   www.onecklace.com
boots ebay.com

Around my house is located this mills and the vacant lot a football field, I think was fun take pictures from there :) see ya soon!
***
En los alrededores de mi casa, se encuentra unos molinos  y en el sitio eriazo una cancha de football,  encontré entretenido tomar fotos desde allí :) nos vemos pronto!


4 comments:

  1. Chic outfit!

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  2. Hola guapa, que bien que estas de vuelta, y con este OODt que me encanta.
    beso grande

    ReplyDelete
    Replies
    1. Besos a ti bella! me alegro te guste :)

      Delete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)