Pages

Friday, 20 March 2015

"MY SIMPLE OOTW"

Hello everyone! How are you today?, I'm fine. I stopped to post something for you, my outfit of the week: shorts, mesh tights and both clothes on top, are of thread. I think they are beautiful and rarely I wore.
The heat been merciless a bit here this week, but the nights are cool and makes me happy that soon will be fall, my favorite season :)

***

Hola a todos! ¿Cómo están hoy? me detuve a publicar algo para ustedes, mi outfit de la semana: shorts, medias de red y ambas prendas en la parte de  arriba, son de hilo. Creo que son bellos y pocas veces las he usado.
 El calor se ha ensañado un poco esta semana acá, pero las noches son frescas y me pone feliz que pronto será otoño, mi estación favorita :) 














Hope you like it and soon I am posting again, kisses !!

***

Espero que les guste y pronto estoy publicando otra vez, besos!!


4 comments:

  1. Love ur shorts!

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  2. Que lindo outfit, me encanta tu pelo, te queda perfecto <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Jenn, me alegro que te guste mi nuevo look ;)

      Delete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)