Pages

Tuesday, 2 December 2014

"RANDOM PICTURES"


Hello everyone, I had left forsaken the blog lately, last week was rather busy, and was also a little discouraged, the truth is that I feel  the year ends is like not having more energy and waiting to be filled next year, but anyway I will not leave my blog, in fact I created a new one, where I will write quotes, thoughts, poems and short stories, which is one of the things I do in my spare time.


Hola a todos, había dejado abandonado el blog últimamente, la semana pasada fue algo ocupada,  y también estaba un poco desanimada, la verdad es que sentir que el año termina es como  no tener más energía y esperar ser llenada el próximo año, pero de todas maneras no voy a abandonar mi blog, de hecho he creado uno nuevo, en dónde hablaré de quotas, pensamientos, poemas y cuentos, que es una de las cosas que hago en mis tiempos libres. 














Also the month of November I created an instagram account if you want to visit and follow http://instagram.com/carlottaloth    I promise to follow back :)
Lately listening to the latest album "Sonic Highways" Foo Fighters !, I love it...
see ya soon!


También el mes de  Noviembre he creado una cuenta de instagram, si quieres visitar y seguirme http://instagram.com/carlottaloth  prometo seguir de vuelta :)
Ultimamente escuchando el último album "Sonic Highways" de Foo Fighters me encanta!, 
nos vemos pronto! 


4 comments:

  1. Yay instagram!! Following you on there now :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you :) glad you follow me I follow you back ;) kisses!

      Delete
  2. Ohhh te has echo instagram, sígueme pls @saraa_sietenueve es que no tengo ahora el móvil a mano así que si me sigues te seguiré mas fácil, graciaas por cierto cual es tu nuevo blog que te sigooo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola bonita!, genial allí te sigo entonces, bueno y visita mi nuevo blog, espero te guste, http://carlayletras.blogspot.com/ besos!

      Delete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)