Pages

Friday, 7 November 2014

"Glitter and Sequins"

Hello everyone!!!, I'm so sorry have to make quick post, but I'm so busy lately and worse for me, I was sick, still I am :/ ...
but I hope to recover soon. While I share these wonderful images from tumblr, I'm obsessed with glitter and sequins on the face, it's not a look that is used on the street or the day, but I love it, I think it will be one of my inspirations for solo album I'm writing this year and I hope to record next year, I remember at 14 years using sequins in the eyes as Gwen Steffani, she was one of my inspirations in the 90's.
___________________________________________________

Hola a todos!! Siento tanto tener que hacer posts rápidos, pero he estado muy ocupada y para peor enferma, aun lo estoy :/ ...
pero espero recuperarme pronto. Mientras quiero compartir estas maravillosas imágenes desde tumblr, estoy obsesionada con brillos y lentejuelas en el rostro, no es un look que se use en la calle o el día a día, pero lo amo, creo que será una de mis inspiraciones para el álbum solista que estoy componiendo durante este año y que espero grabar el próximo año, recuerdo que a los 14 años usaba lentejuelas en los ojos tal como Gwen Steffani, ella era una de mis inspiraciones en los 90'.























Clearly 3 girls that here appear, are some of my inspirations, Doe Deere, Claire Boucher and Gwen in the 90's, I think I never had the chance to feel princess when small, and these looks are a way to play and feel in a world fantasies, love fantasy, real life is boring ;)
I just hope I recover soon :/ and do my normal life, so hopefully this weekend be nice and also for you, see ya!


Claramente 3 chicas que acá aparecen, son algunas de mis inspiraciones, Doe Deere, Claire Boucher y Gwen en los 90' , creo que nunca tuve la oportunidad de sentirme princesa cuando pequeña, y estos looks son una manera de jugar y sentirse en un mundo de fantasías, amo la fantasía, la vida real es aburrida ;)
Sólo espero recuperarme :/ y hacer mi vida normal, así que ojalá este fin de semana sea bonito y también para ustedes, nos vemos!

so pretty Vanessa Paradis <3

2 comments:

  1. ooooooooooooooooooooooooooooh! i love glitter <3

    ReplyDelete
  2. I lovee Gwen Steffani and this trend actually so fun to try ♥
    And sorry to hear that, I hope you get well soon! x




    www.arindapuspitasari.com

    ReplyDelete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)