Pages

Monday, 13 October 2014

"All About Halloween"


Halloween thrills me a little; when I was child, seldom could disguise myself because halloween in my country was not common. Today, increasingly we live halloween of entertaining way, but I must confess I like more the idea of ​​giving  goodies than  to ask for it :). So my latest inspirations have been in very dark colors and  returning to those more gothic looks I used to wear.


Halloween me emociona un poco;  cuando yo era pequeña, pocas veces pude disfrazarme, porque halloween en mi país no era algo común. Hoy en día, cada vez se vive de manera muy entretenida, pero debo confesar me gusta mas la idea de dar golosinas, que pedirlas :) . Así que mis ultimas inspiraciones han sido en colores muy oscuros y volviendo a esos looks mas góticos que yo solía usar.

 
 
 
 


 






 


 












How was your weekend ?,  mine was great ! I played with the band, watching my daughter dance folklore at her school and eating delicious things, but last night I had a bad night a little sick in my tummy, but now I'm better, I would have more time to do things with the blog, hopefully soon realize. Have you a nice week <3


Y como fue tu fin de semana?, el mío genial! ensayando con la banda, viendo a mi hija bailar folklor en su colegio y comiendo cosas ricas, pero anoche tuve una mala noche algo enferma de mi panza, ahora estoy mejor, quisiera tener mas tiempo para hacer cosas con el blog, espero pronto hacerlo realidad. que tengan una bonita semana <3

loving "Schonwald "<3

5 comments:

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)