Pages

Monday, 15 September 2014

"Witch is coming"

Hello There!! The days pass so fast, my weekend was beautiful, if somewhat rainy, but I am enjoying <3 
This week I have many things to do, besides being national holidays in my country, eating a lot of stuff with cholesterol, because you can't say no to all foods at this event ;). What will make me want to do more sport deeply when it's over :P and halloween is coming soon, and that excites me a little, and that's why the title, this essential dress in black, and these boots, they were also lost in my closet, a simple look but holds its own ...

Hola!!, Los días pasan muy rápido, mi fin de semana fué hermoso, aunque algo lluvioso, pero estoy disfrutando <3
esta semana tengo muchas cosas por hacer, además de ser fiestas patrias en mi país, comiendo un montón de cosas con colesterol, porque tu no podrás decir que no a todos los alimentos en esta fiesta ;) . Lo que me hará querer profundamente hacer mas deporte cuando todo acabe :P
y pronto se vendrá halloween, y eso me emociona un poco, y esa es la causa de este titulo, con este vestido esencial en negro, y estas botas, que tambien estaban perdidas en mi closet, un look simple pero tiene lo suyo...













So ... a simple but classic look, with details that remind me a witch ;) hehe 
have a good week, see ya!

Así es... un look simple pero clásico, con detalles que me recuerdan a una bruja ;) jeje
que tengan una buena semana, nos vemos!

<3 love Lebanon Hanover...so dark :3

8 comments:

  1. Me encanta el vestido con la parte transparente en el escote!! Le da algo especial a un vestido negro elegante y simple.
    besos, Sarah

    ReplyDelete
    Replies
    1. muchas gracias Sarah :) me alegra que te guste ;) besos a ti.

      Delete
  2. very cool all black outfit :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ReplyDelete
  3. This dress is so stunning! You look amazing <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)