Pages

Wednesday, 3 September 2014

"My new babies"


Hello everyone! How are you ?, I rather busy lately, I've many things to show that I bought this last time, so I'll show you in the next posts, now I wanted to share my new acquisitions. Long ago looking boots like this vintage from nineties, and it was a real lucky find it new and my size, I'm in love with these boots Steve Madden <3, I want to take to use them much because soon will come spring, although these days have been very rainy, and finally, also bought these loafers with heels, wished some time and I finally get them !!


Hola a todos! ¿Como están?, Yo algo ocupada últimamente, tengo varias cosas para mostrar que he comprado este ultimo tiempo, así que les iré mostrando en los próximos posts, 
ahora quería compartir mis nuevas adquisiciones. Hace mucho tiempo buscaba unas botas como estas,vintage de los noventas, y fue una real suerte encontrarlas nuevas y de mi talla, estoy enamorada de estas botas Steve Madden <3, quiero aprovechar de usarlas mucho porque ya vendrá la primavera, aunque estos días han sido muy
lluviosos, y por último, también compré estos mocasines con tacones, que deseaba hace algún tiempo y por fin pude conseguirlas!!





I'll wear loafers with many skirts and boots with everything I can;), see ya soon!
Quiero usar los mocasines con muchas faldas  y las botas con todo lo que pueda ;), nos vemos pronto!
<3 love this song :3

No comments:

Post a Comment

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)