Pages

Friday, 26 September 2014

"I wish winter forever"

It's Friday, the weeks pass quickly, were cold and somewhat rainy, spring also arrived but still is not seen. I want to myself love the idea of ​​the summer, because I really hate it, not just having bad sleep because of the heat, but also gives me a headache and sweating during the day. I do not like swimming pools because I hate tan. I do not like the beach, I fear the sea ... seems strange? ... I'm weird ;)

Es viernes, las semanas pasan rápido, han sido frías y algo lluviosas, también llegó la primavera pero aún no se deja ver. Quiero hacerme la idea de amar el verano, por que de verdad yo lo detesto, no sólo tener mal dormir por el calor, sino que me causa jaqueca y además sudar durante el día. No me gustan las piscinas porque odio broncearme, 
no me gusta la playa, por que temo al mar... ¿les parece extraño?... soy extraña ;)





















Last week, I enjoyed National holidays, I ate like pig lol ... but above all enjoyed with my family ... What to say about this outfit, it's nothing elaborate, just took clothes and I dressed up. Although I suddenly realized I looked between schoolgirl and hot teacher lol :P ... see ya <3 :)


Disfruté mucho las fiestas Nacionales la semana pasada, comí como cerdo lol... pero por sobre todo disfruté con mi familia... Que decir de este outfit, no es nada rebuscado, sólo tomé prendas y me las puse. Aunque de pronto me dí cuenta que parecía entre Colegiala y profesora ardiente lol :P...  nos vemos <3 :)


Au Revoir Simone: Au Revoir Simone es una banda musical de dream pop proveniente de Williamsburg, Brooklyn, Nueva York. Un sonido fresco y sutil, este canción "crazy"de su último album "Move in Spectrums", hermoso <3
What I listened during week <3
Au Revoir Simone: Au Revoir Simone is a musical dream pop band from Williamsburg, Brooklyn, New York. A beautiful fresh and subtle sound, this song "crazy" from the latest album
 "Move in Spectrums" <3

2 comments:

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)