Pages

Sunday, 27 July 2014

"O'Necklace"


Hey friends, I'm so Happy!, Has finally come my hands on a beautiful giveaway I won from the blog http://thesoubrettebrunette.blogspot.com/ (Sammi). The History: participate in the draw of a customized necklace from the online Jewelry O'Necklace http://www.onecklace.com/ . I don't remember whether it was the month of May, I received the mail to be winning, do not know how happy I was, On July 2nd came the necklace to Chile, but the post office in my town had it retained, and then a tedious formalities, I could get my hands on Saturday. The design choice was different (Sammi style), but I had the option to choose a different one; it really fell in love,
the font type and detail under these, a somewhat romantic and gothic design at the same time , like me ;) ... It's perfect <3


Hola amigos, estoy tan Feliz!, por fin ha llegado a mis manos un hermoso giveaway que he ganado desde el blog  http://thesoubrettebrunette.blogspot.com/ (Sammi). La Historia: participe en el sorteo de un collar personalizado de la Joyería O'Necklace  http://www.onecklace.com/ , no recuerdo si fué el mes de mayo, recibí el mail de ser ganadora, No saben cuan feliz estuve, El 02 de Julio llegó el collar a Chile, pero la oficina de  correos de mi ciudad lo tenía retenido, así después, de un tedioso tramite, pude tenerlo en mis manos el Sábado. El diseño a elegir era diferente (estilo de Sammi), pero tuve la opción de elegir uno diferente; que realmente me enamoró, 
el tipo de letra y el detalle bajo estas, un diseño algo romántico y gótico a la vez, tal como yo ;) ... Es perfecto <3


















This piece is unique, I do not usually buy quality jewelry, but this piece is very well-made, the quality really surprised me, it's adorable <3 ... 
So I I once again thank to Sammi, besides being careful with me to receive the award; visit your blog, it always surprises me with her beautiful dresses and hairstyles and charming style of the 50 and more ;)


Esta pieza es única, yo no acostumbro a comprar joyas de calidad, pero esta pieza esta muy bien confeccionada, realmente me sorprendió la calidad, Es adorable <3...
Así que agradezco nuevamente a Sammi, además  de haber sido atenta conmigo para recibir el premio;  visiten su blog, siempre me sorprende con sus bellos vestidos y  peinados y su encantador estilo de los 50 y más ;) 

(Suddenly I was remembering Jewel <3)

10 comments:

  1. Chulisimo!! Me encanta! Casi como Carrie :)
    Te queda estupendo. besos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Sarah!, si, son casi las mismas letras ;) besos a ti.

      Delete
  2. Carla - You look beautiful, and I'm so happy you like the necklace! <3

    xox Sammi
    www.thesoubrettebrunette.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks to you, I really love it! <3

      Delete
  3. Wow, you definitely won something precious there! Loving the necklace, it looks so dainty and neat with your own name on it and all :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you I am glad you like this prize like me :)

      Delete
  4. wow this necklace is just wow!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you Katie, glad you like it ;)

      Delete
  5. Wow what a beautiful necklace- I love the swirls it's a really nice twist on a name necklace
    X

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes I love that detail too, I think is more original, thanks for commenting and kisses :)

      Delete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)