Pages

Tuesday, 17 June 2014

"Believe me I am like Mandy"


If you've noticed, I've been a big fan of sweets and looks more pink, but do not be fooled, maybe this defines how happy and full of optimism I've felt, but my heart does not cease to be dark ... Sometimes I wish a happy medium in the way I dress, I am a bipolar fashion ;)




Si te has fijado, he estado muy fanática de los looks mas dulces y rosados, pero no te dejes engañar, quizas esto defina lo alegre y llena de optimismo que me he sentido, sin embargo mi corazón no dejará de ser oscuro... A veces quisiera un término medio en mi forma de vestir, soy una bipolar fashion ;)




















Today I had my literature classes and seriously, I enjoy them a lot!, I hope you are having a beautiful week, which I know many of you love the summer and are living this season, however I am happy with the winter;)


Hoy tuve mis clases de Literatura y en serio, las disfruto un montón!,  Espero que estén teniendo una semana hermosa, que sé que muchas de ustedes adoran el verano y están viviendo esa estación, sin embargo yo  soy feliz con el invierno ;)


11 comments:

  1. Hola!! El colgante a mi no me gusta mucho pero lo que si me esta gustando es esta faceta un pelin mas rosada sin embargo también mi corazón es oscuro y te entiendo, al contrario que tu yo si que adoro el verano.
    Bueno, besos, Aletea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeje, preciosa! bueno el colgante algo kawaii, una de mis inspiraciones, pero tengo un corazon totamente gothico, hasta mi profe me lo dice, que disfrutes el verano!! <3

      Delete
  2. I'm like you at the moment- strangely obsessed by pink. Love your hair like this :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, yes we are, sometimes we need sweet things even in the way we dress up, glad you like it :)

      Delete
  3. Great outfit dear, i love your necklace so much!

    Giveaway on my blog: http://roxxanaifrim.blogspot.ro/2014/06/dresslily-giveaway.html
    Roxx~

    ReplyDelete
  4. thank you glad you like it <3... sure I will visiting for your giveaway :D

    ReplyDelete
  5. This was a really cutesy outfit~ I like the My little pony touch and it went well with the lovely badges you also put on your jacket to cutify it. I love the skirt, honestly, I want it for myself <3 Great match with those tights. Great OOTD!

    http://olivia-savannah.blogspot.nl/2014/07/camping-in-amsterdam.html

    ReplyDelete
  6. Cute outfit!
    Andrea-Thandi x
    http://cocodrizzle.blogspot.com

    ReplyDelete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)