Pages

Monday, 26 May 2014

"Marmalade girl" 


Happy Monday!, Today I was melancholy, but not sad, I can not tell deeply about my life, but sometimes I feel almost a teenager again, I'm 31 years old, did not you know?, Wooo, wanted it to be secret, but bah!, I do not feel at all 30, I like candy as if they were drugs, dream almost more than half of the day, I like to watch cartoons with my daughter, we laughed, we talked and sometimes we like similar things, (never have to compete with her), I can not touch down the real world, people think I am much younger, and sometimes I think I look like because I have not lived to the fullest my 31 years ... 
  You've seen Marmalade boy? (romance anime series), I'm watching the whole series, and well, I think in my life something similar happens to me ...


Feliz Lunes!, Hoy he estado melancolica, pero no triste, No puedo contarles profundamente acerca de mi vida, pero a veces me siento casi una adolecente otra vez, Tengo 31 años, ¿No lo sabías?, wooo, quería que fuera secreto, pero bah!, no me siento para nada de 30, Yo como golosinas como si fueran drogas, sueño casi mas de  la mitad del día, me gusta ver animes con mi hija, nos reímos, conversamos y a veces nos gustan cosas similares, (jamás he de competir con ella), me cuesta aterrizar al mundo real, la gente cree que soy mucho mas joven, y a veces creo que me veo así porque no he vivido al máximo mis 31...
 Has visto Marmalade boy? (una serie anime de romance), yo estoy viendo toda la serie, y bueno, creo que en mi vida algo similar me pasa...























I had already showed you this shirt, and the previous post, but this was my debut, I really loved, I had fun taking these pictures, they were a lot ... see ya :)

Ya les había mostrado esta polera, en el post anterior, pero este fué mi debut, me encanto realmente, me diverti mucho tomando estas fotos, fueron un monton... nos vemos :)









6 comments:

  1. Love your tee :)

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  2. De verdad no pareces tener 31 añitos!! Me encantan tus zapatso. un beso xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. gracias Sarah, es lo que dice la gente, pero hoy en día los 50 son los nuevos 30,beso a ti x :)

      Delete
  3. Very cool!

    SSSx
    www.stylestreetstalker.com

    ReplyDelete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)