Pages

Monday, 12 May 2014

"I`M BACK!"


Hi !! , Do not know how much I missed blogging , So I 'll tell you some things that have happened, Well, first I thought that they had suspended the internet service , but then I concluded that there was a technical problem, but technicians who came saw that everything was in order. So the problem was my computer equipment , so could not get the windows 7 , which is the one I use , and the format , install Windows XP , it sucks for my opinion , I mean , I like the vintage but not technology ; so I will make the time for this crap xp . I have tried to photograph a lot, I wanted to post often, but my heart is in mourning, my Vinchy kitten died last Tuesday, but was not an accident or illness, but was hit in her belly for my neighbor, fucking bitch , not have sufficient evidence to report it, but now I do not want to talk about it , will tell you in detail about that in my next post ... I'll just say for now that I'm back :)...




Hola!!!!  , No saben cuanto extrañè bloguear,  Asi que les contarè algunas cosas que han sucedido,  Bueno, primero crei que habian suspendido el servicio de internet, pero no, luego deduje que habìa un problema tècnico, pero los tècnicos que vinieron vieron que todo estaba en orden. Asì que el problema era de mi equipo de computador, asi que no pude conseguir el windows 7, que es el que uso, y al formatear, instalè windows xp, que es una mierda para mi parecer, osea, me gusta lo vintage pero no en tecnologìa ; asì que me conformarè por el momento con esta porquerìa xp. He tratado de fotografiar mucho, tengo ganas de postear seguido, aunque mi corazòn està de luto, mi gatita vinchy muriò el martes pasado, pero no fue accidente ni enfermedad, sino que recibiò un golpe en su vientre por mi vecina, maldita perra, no tengo las pruebas suficientes para denunciarla, pero ahora no quiero hablar de eso, les contare con detalle sobre aquello en mi pròximo post... por ahora solo dirè que estoy de vuelta :)...









These pictures are about a month ago, nothing great nor production, was simply a beautiful sunny day ... and my beautiful Vinchy, miss her so much ...

Estas fotos son de hace casi un mes, nada grandioso ni con producciòn, sòlo un dìa hermoso y soleado... y mi hermosa vinchy, la extraño mucho...


well, anyway I'm happy to return to the blog, and I keep this up, because I think many of you understand that fills part of the soul, and somehow makes us happy :) ... see ya.

bueno, de todas maneras estoy contenta de poder volver al blog, y seguir con esto, porque creo que muchas de ustedes entienden, que llena parte del alma, y de alguna manera hace feliz :)...nos vemos.


I share this beautiful song, is an amazing discovery, the lyrics and melodies, I`m in love  :)
Les comparto esta hermosa canciòn, es un descubrimiento asombroso, sus letras y melodìas me enamoraron :)



7 comments:

  1. Love your outfit :)

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  2. Oh! I like your shoes. So adorable. Nice outfit post! :)

    Have a great week ahead!

    *Visit my blog for a discount coupon from Born Pretty Store!
    You'll surely love the items they have in store for you. :)

    xoxo,
    SHAIRA
    http://missdream-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you for visiting and commenting, I will visit yours :)

      Delete
  3. Que bien que has vuelto al blog. Me encantan tus zapatos ;) Lo siento mucho por lo de tu gato...sé que es muyt dificil perder un animal porque es como parte de familia. besos, Sarah

    ReplyDelete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)