Pages

Wednesday, 5 February 2014

"wish list" JANUARY 


Hello readers, This month desire many things, but I want to stick to is attainable, although am having a hole in my pocket!... So even these things are impossible at the moment! but I wanted to show ...
Hola lectores!, Este mes deseo muchas cosas, pero me quiero atener a lo alcanzable, Aunque estoy sufriendo un vacío en mi bolsillo;  así que aún estas cosas son imposibles por el momento! pero quería mostrarles...

these boots from ebay, I am needing!
estas botas desde ebay, las estoy necesitando!

Necklace Tattoo  /  el collar de tatuaje 


Sally Hansen Nail Color "commander in chic"
esmalte de uñas Sally Hansen color "commander in chic"


amethyst pendant on ebay from 3-4 dollars!
el pendiente de amatista en ebay desde 3 a 4 dolares!


Finally what I really need is mascara, (because it's over ) ...
And long term I guess, because I have no money now, the creepers in white, daisy jumper that has me a little freak!
Por último lo que de verdad estoy necesitando es la máscara de pestañas,(porque ya se me terminó)...
Y a largo plazo supongo, porque no tengo el dinero ahora, las creepers en blanco y el jumper de margaritas que me tiene un poco freak!

I think I'll be a bit absent this week ... So I hope your week be great!, I say goodbye sharing a song of course!, seeya! ....
Creo que estaré un poco ausente esta semana...Así que espero que su semana sea genial!, me despido compartiendo una canción por supuesto!, nos vemos!....


14 comments:

  1. Nice wishlist! My favourites on it were the nailpolish, necklace and the amethyst pendants. I guess you can tell I'm a very accessory-loving person.

    Check out my post on nails: http://olivia-savannah.blogspot.nl/2014/02/nails-pink-colour.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you! great you like it! I will check it dear!

      Delete
  2. I agree you NEED those boots, and I love my tattoo necklace so it's something you won't regret buying ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks lovely!, Just help me and pray that my pocket is settled!

      Delete
  3. Amazing things<3 I want the black shoes:D

    ReplyDelete
  4. So good! Thanks for visiting my blog dear ; )

    ReplyDelete
  5. I love the Flower Jumper!!!

    FOLLOW ME
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria
    http://instagram.com/rimanerenellamemoria

    ReplyDelete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)