Pages

Tuesday, 18 February 2014

"I won a GIVEAWAY!" 


 Hello beautiful people!, I hope everything is going great, so happy I wanted to tell you about this giveaway when it got on my hands ... So last month I was the winner of a velvet dress that the beautiful Jenn, her blog http://jennplaysguitar.blogspot.com was giving, I was so excited when she emailed me , I could not believe it! ... And I wanted to save the surprise until have it in my hands! ... so yesterday I received in my house and here I share some photos ...

Hola hermosa gente!!,espero que todo esté yendo de maravilla; Yo muy felíz, quería contarles acerca de este premio cuando llegara a mis manos... Así que el mes pasado fui la ganadora de un vestido de terciopelo que la hermosa Jenn, de su blog http://jennplaysguitar.blogspot.com estaba regalando, me emocioné tanto cuando ella me escribió a mi mail, no lo podía creer!...y quise guardar la sorpresa hasta tenerlo en mis manos!...así que el día de ayer lo recibí en mi casa y aquí les comparto unas fotos...








So soon I will make a post wearing this wonder, it feels so nice to win, so while you can always participating ... you never know when will be the winner ... see ya!

Así que pronto haré un post vistiendo esta maravilla, se siente tan agradable ganar, así que mientras puedan siempre participen...uno nunca sabe cuando será el ganador...nos vemos!



22 comments:

  1. So amazing! congrats!:)

    www.retrostreetstation.blogspot.de

    ReplyDelete
  2. That's so exciting - congrats! The dress looks amazing! :)
    theemeralddove21.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. aww que lindo :)
    me re alegro de que te haya gustado!

    besos ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias linda!!! el vestido está hermosísimo!

      Delete
  4. the dress looks amazing! congrats you're so lucky! happy for you dear! :)

    valencialala.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Congrats..that dress is amazing :)

    ReplyDelete
  6. Love this post!

    Have a wonderful day.

    xoxo
    Kelly

    http://www.we-heart-fashion.com

    ReplyDelete
  7. aww, congratulations on winning this nice gem of a dress, it looks amazing <3

    http://amelodyofdiaries.blogspot.co.uk/
    http://www.youtube.com/marieljanina

    ReplyDelete
  8. Congratulations. I can't wait to see how you style it
    X

    ReplyDelete
    Replies
    1. aw thank you, you're so kind dear!

      Delete
  9. Congrats on your win! That dress is absolutely gorgeous and I'm sure it would love amazing on you :)

    GIRL ABOUT TOWN BLOG
    LIKE MY BLOG ON FACEBOOK :)

    ReplyDelete
  10. oh, congratulation! :)
    yes :) good luck! <3

    ReplyDelete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)