Pages

Thursday, 2 January 2014

"NEW YEAR INSPIRATIONS" Blogger Challenge 2014!!

New year, new life! ... It could be possible even with small details?, Why not? is the question we should ask deal with this new year 2014, it may sound cliche but my favorite inspirational word for this year and I think every year is "CARPE DIEM" live in the moment, seize the day!. I have to tell you that I've lost much of my life, and yet afraid to try new things, I would dare , I'm really trying, but I have every desire to live each day to the fullest !!...


Año nuevo, vida nueva!...Podría ser posible aún con pequeños detalles?, Por que no? es la pregunta que deberíamos hacernos frente a este nuevo año 2014, puede sonar cliché pero mi palabra inspiradora favorita para este año y creo que todos los años, es "CARPE DIEM", vivir el momento, aprovechar el día!. Tengo que contarles que he perdido mucho tiempo de mi vida, y aún temo probar nuevas cosas, atreverme a lo nuevo; estoy intentandolo realmente, pero tengo todas las ganas de que cada día sea vivido al máximo!..




HOW CAN I LIVE EACH DAY TO THE FULLEST? ...


1. Dare to wear the style you want, no matter what people may say, remember: "in the end we only have ourselves!"
I, for one love the vintage style of the 90'-80 ', I would also like to incorporate a touch of style Kawai, and 50s! why not?! ...
1. Atrévase a vestir el estilo que desee, sin importar lo que la gente pueda opinar,  recuerde: " al final solo nos tenemos a nosotros mismos!"
Yo, por ejemplo adoro el estilo vintage de los 90'-80', también me gustaría incorporar una pizca del estilo Kawaii, y años 50!!! por que no?!!...



2. Try to make your new year a great experience with little things, the extent of your pocket, and while ...
      I, for example have created some rituals inside my month:
- Weekly Relaxation! ... a bath in the tub with mineral salts, rose petals.
-Movie night! ... choose a favorite movie and I settle down to see, along with something delicious.
-as I love reading, usually choose a book to finish it!
-I try short walks at sunset when there is time!
2.  Intente hacer de su nuevo año una gran experiencia con pequeñas cosas, al alcance de su bolsillo, y tiempo...
     yo, por ejemplo he creado algunos rituales dentro de mi mes:
- Relajación semanal! ...un baño en la tina con sales minerales, pétalos de rosas.
-Noche de cine!!... elijo una película favorita y me instalo a ver, acompañada de algo delicioso.
-como amo leer, elijo un libro habitualmente hasta terminarlo!
-intento dar pequeños paseos al atardecer cuando hay tiempo!



3. Give Love !

No matter who, if you're a little selfish, and I acknowledge that I am!,
Love!, Starting with yourself, if you love yourself, you can love much better to others. Hug your loved ones, tell as love, even if a little ashamed for doing ... look in the mirror and say how beautiful you are and how you love it, try to love others and see that all that love will be returned sometime!!
No importa a quién , si eres una persona un poco egoísta, y reconosco que yo lo soy!, 
De amor!, empezando por usted mismo, si te amas a ti misma,tu podrás amar de mejor manera a los demas. Abrace a sus seres queridos, dígale cuanto los ama, aunque tenga un poco de verguenza por hacerlo... mírese al espejo y diga lo hermosa que eres  y cuanto te amas,  trate con amor a los demás y verá que todo ese amor será devuelto en algun momento!!!!


That's right! ... CARPE DIEM! seize the day! ... why not? ...
I share you a song that I love: "(We are) loud like love!"
Así es!...CARPE DIEM!! aprovecha el día!...por que no?...
me despido con un tema que me encanta: "somos fuertes como el amor!"


10 comments:

  1. Thank you so so much for your comment- just what I needed. Totally go for it with mixingng styles- if I can do it then anyone can :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. welcome Jodie !, I love your style, you're lovely!

      Delete
  2. Nice post, love the pictures! I think these are good goals for 2014.
    I am now following your blog on bloglovin', follow back?

    Bloglovin': http://www.bloglovin.com/en/blog/3724949
    http://www.fashionwasmysecondlove.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good that you like it!, of course I follow you on bloglovin!

      Delete
  3. i love your 90's style inspiration, clueless is my favorite!

    lindsey louise

    hellomrrabbitblog.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. that`s cool! and indeed clueless is one my favorite too!!!

      Delete
  4. Hey I joined your blog because it's so damn perfect :). Join Mine?
    effenneedy.blogspot.com
    Zorkyto

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh thnx you're sweet!,now I follow you too!

      Delete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)