Pages

Monday, 23 December 2013

"my own gifts"


A weekend was exhausting!, Besides buying all the gifts, my boy got sick, so I've been taking care of him (kidney stones) ... but buying gifts does not stop giving me little things, so here I show you! .. .
A sido un fin de semana desgastador!, además de comprar todos los regalos, mi chico enfermó, así que he estado cuidándolo (cálculos renales)...pero comprar regalos, no impide regalarme pequeñas cosas, asi que acá les muestro!...



I took advantage of this offer, eyeshadow, luck was finding the color palette in shades of brown! ... just what I wanted!
aproveché esta oferta de sombra de ojos, suerte fué encontrar la paleta de colores  en tonos cafés!...justo lo que quería!


this polish is a feast of colors for my nails! 
este esmalte es una fiesta de colores para mis uñas!!


I saw it on so many blogs!, So buy one on a whim, "baby lips" (cherry me)
Lo ví en tantos blogs!, así que compre uno solo por capricho, "baby lips" (cherry me)


a few accessories ... the advantage of finding cheap crafts, but I love it!
un par de accesorios...la ventaja de encontrar artesanía a buenos precios, pero me encanta!

So I hope you can have a beautiful Christmas with people who love ... the best gift is that! ...
and I hope my boy recovers, would be the best gift for Christmas!, as always a song for you! see ya! ...
Así que espero que puedan tener una hermosa navidad junto a las personas que aman...el mejor regalo es ése!...
y yo espero que mi chico se recupere, sería el mejor regalo para esta navidad!, como siempre una canción para ustedes!! nos vemos!...


2 comments:

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)