Pages

Friday, 6 December 2013


"I need more than gifts"



Yes, it's Christmas time and I have not even decorated the tree, the heat will not let me act or think, I like to give but sometimes this time stresses me, it's like something you are forced to give away and I do not like, hate pressure, I prefer to give at any time of year that I want, so rather than gifts I hope to be completely happy and that is not a gift who can give anyone, at least I have my outfit for the day, velvet I think I'm crazy! ... but the color is perfect for that day and also I got this vintage top, vintage clothes usually do not seek, these come to me, I walk into a shop and see! ... 

Sí, es época de navidad y ni siquiera he decorado el árbol, el calor no me deja actuar ni pensar, me gusta regalar pero a veces esta época me estresa, es como que algo te obliga a obsequiar y eso no me gusta, odio la presión, prefiero regalar en cualquier época del año por que yo lo quiera, así que más que regalos yo espero poder ser completamente feliz y eso no es un regalo que lo pueda dar cualquiera, por lo menos tengo mi outfit para ese día, terciopelo, creo que estoy rallando!...pero el color es perfecto para ese día y tambien este top vintage que conseguí, por lo general prendas vintage no las busco ellas vienen a mi, entro a una tienda y la veo!... 






this cameo was my mom, I've used it a few times ...
este camafeo era de mi mamá, lo he usado muy pocas veces... 

Well, just wanted to say what I think of these dates without offending anyone of course, every one who lives christmas as you like, I think what I like about these dates is the joy of children that is priceless! ... . well and leave you with a beautiful song from my big influence on Tori Amos song perfect for christmas! ...

Bueno, sólo quería decir lo que pienso de éstas fechas sin ofender a nadie por supuesto, cada quién vive la navidad como guste, creo que lo que más me gusta de estas fechas es la alegría de los niños eso es impagable!!....bueno y les dejo con una canción hermosa de mi gran influencia en el canto  Tori Amos perfecta para navidad!...


1 comment:

  1. Beautiful skirt, I really like the color and the necklace's cute as well! :)

    Giveaway on my blog:
    http://sofija-photography.blogspot.com/

    ReplyDelete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)