Pages

Tuesday, 19 November 2013

"VELVET"

Hola!!...bueno, no pude esperar a mi fotógrafo estrella así que de alguna manera lo hice sola!, pero no salió como esperaba, el enfoque de la cámara  cortaba mis piernas, así que dejé solo una foto cuerpo completo, es que me sentí como un gnomo, ya ves vestida de verde...jejeje en fin! ...veía en muchos blogs este tipo de faldas, yo encargue en ebay 3 en diferentes colores, mas de 2 meses que las tenía y las he usado muy poco...
Hello! ... Well, I could not wait for my photographer star so somehow I did one!, But did not go as expected, the focus of the camera cut my legs, so I left only one full body picture is I felt like a gnome, you see wearing green ... lol finally! saw in many blogs ... this kind of skirts, I charge on ebay 3 in different colors, more than two months that I have had and used very little ...














antes de dejarlos, estoy muy contenta porque ya tengo mas de un seguidor y eso pensé que aún no iva a ocurrir...esta canción me encanta es que siempre quiero bailarla...seeya!

before leaving, I am very happy because I have more of a follower and I thought that was  gonna  happen yet ...I love this song is that I always want to dance to ... seeya!



6 comments:

  1. You look so amaaazing <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Amazing outfit !!! <3

    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Love this look, very cool cut on the top!
    xx
    Carina Hsieh

    carina@thefashionstudent.com
    www.thefashionstudent.com
    twitter.com/carinahsieh
    instagram.com/thefashionstudent

    ReplyDelete
  4. beautiful *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. nice photos :))
    http://kinnnga.blogspot.com/

    ReplyDelete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)