Pages

Friday, 29 November 2013

"Second hand but new!"


Every day is hottest here, and the truth is that I do not like! Dream I spend a large Christmas sweaters with a fireplace!, Yes! ... Drinking hot things warm and watch movies in my bed! .. . anyway ... I want to tell you about this shirt! the shop at a secondhand store but it turned out that came with label and everything! it was new! was lucky mine only cost me 8 dollars!, that day was a hot sun but a pretty cool wind!, I wish this were the summer weather ... and Hell is coming! ... I know many you would like this climate ... well! .. trying to see the good side lol ...

Cada día es mas caluroso acá, y la verdad es que no me gusta nada!, sueño pasar una navidad con grandes sweaters junto a una chimenea!, si!!...bebiendo cosas calientes y ver películas calentita en mi cama!...en fin...a lo que íva era contarles de esta camisa! la compre en una tienda de segunda pero resultó que venía con etiqueta y todo! estaba nueva! fue suerte la mía sólo me costó 8 dolares!, ese día había un sol caluroso pero un viento bastante fresco!, por lo menos desearía que así fuese el clima en verano...ya se viene el infierno!!...sé que muchas desearían este clima...bueno!!!..tratar de verle el lado bueno jeje...













Is can not see, but my T-shirt with pink roses bought a PARAMORE concert this year, and the necklace with the guitar pick too ... so I share a song from them, from their latest album, it's not my favorite but the letter gives me good vibes!  ... Seeya !<3

No se alcanza a ver, pero mi polera rosada con rosas la compré en un concierto de PARAMORE este año, y el collar con la uñeta también...así que les comparto una canción de ellos, de su último álbum, no es mi favorita pero la letra me da buenas vibras!...seeya!<3







3 comments:

  1. you look fab hun <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Very interesting styling ♥

    Greetings, Kalista

    ReplyDelete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)