Pages

Saturday, 2 November 2013

"not afraid to pink"



Outfits de noche de Halloween no será posible mostrarles, estos últimos días he pasado tanto estrés que no he podido conciliar el sueño, y no tuve las fuerzas para si quiera disfrazarme, pero estuve mejor dando golosinas a los niños!...
Estas fotos las tomè hace 1 semana, la verdad es que siempre temo usar rosado, para la gente común en general, es un color infantil, pero, a mi me recuerda sólo 1 cosa...Emilie Autumn, sí!!....nunca dejaré de hablar de ella, es una de mis más grandes inspiraciones!

Outfits for Halloween night will not be possible to show, the last few days I've spent so much stress that I could not sleep, and I had the strength to if you want to dress up, but I best giving candy to children! ...
I took these pictures 1 week, the truth is that I'm always afraid to use pink, for the common people in general, color is childish, but I do remember only 1 thing ... Emilie Autumn, yes! ... . never stop talking about her, is one of my biggest inspirations!








Me encanta el collar de cupcake, el otro lo hice yo misma entrelazandolo con diferentes hilos...
I love the cupcake necklace, the other I did it myself weaving it with different threads...

mi nuevo delantal de cocina...
my new cooking apron ...




Vinchy nunca es tímida frente a la cámara...como mi otra gatita completamente negra llamada Fergie, arranca apenas ve la cámara!!!...
Vinchy never shy in front of the camera ... as my other all black kitten called Fergie, runs just see the camera! ...




Finalmente les dejo con esta canción de Emilie Autumn..."a cure?"...sí!...una cura sería sonreir más a menudo!!...hoy la escuche mas de 3 veces!! :)...seeya!!<3<3<3
Finally I leave you with this song by Emilie Autumn ... "a cure?" ... Yes! ... A cure would smile more often! ... Today listen more than 3 times! :) ... seeya!! <3 <3 <3


6 comments:

  1. you look adorable <3 this skirt is perfect for you :) & that cat <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Your skirt is wonderful, love it :) x

    ReplyDelete
  3. Amazing look. Will you like to follow each other on GFC? xoxo
    New Post Fashion Talks

    ReplyDelete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)