Pages

Thursday, 7 November 2013

"in the dark"

Me encanta estos tipos de outfits con prendas oscuras, por lo general es el color que uso, si usted no sabe de mi le cuento que usé mucho tiempo un estilo gótico hace unos 7 años atrás, hoy me encanta combinar estilos vintage de otras épocas aprecio cada década antes del 2000...

I love these types of outfits in dark clothes, usually is the color I use, if you do not know me, I tell you that I used a long time a Gothic style about 7 years ago, today I love to combine vintage styles from other eras I appreciate every decade before 2000 ...














Fergie! mi otra gata al fin se dejó fotografiar!...Finalmente les dejo con un video de una de mis bandas favoritas esperando que un día puedan venir a mi país para verlos en vivo! seeya!!... <3

Fergie! my other cat was photographed at last! ... Finally I leave you with a video of one of my favorite bands hoping that one day they can come to my country to see them live! seeya! ... <3


3 comments:

  1. i've been searching for these socks for so long wow
    ♥ blog

    ReplyDelete
  2. wow these photos are amazing <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)