Pages

Thursday, 17 October 2013

" we're all mad here"


Yo sé que está un poco de moda el amor por  "Alicia en el país de las maravillas"...pero yo tengo que confesar que mi amor por esta historia comenzó desde los 8 años aproximadamente cuando ví la película de Disney...y por supuesto que nada tenga sentido hace que se parezca mucho a mi vida real, definitivamente una historia para adultos en formato para niños...
algunas cosas que encontre acerca de ese relato...

I know that fashion is a little love for "Alice in Wonderland" ... but I have to admit that my love for this story it started from 8 years or so when I saw the Disney movie ... and of course nothing makes sense makes it look a lot like my real life, definitely an adult story for children format ...
some things I found about this story...






















"la mejor gente esta loca!
the best people are crazy!"


finalmente los dejo con esta canción que aparece en la película...estuve cantandola semanas!...me hace sentir que todo es posible en este mundo <3

Finally I leave you with this song featured in the movie ... I was singing it weeks! ... makes me feel that anything is possible in this world <3


No comments:

Post a Comment

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)