Pages

Saturday, 5 October 2013

"obsession"

















Sí, yo había mencionado que estaba obsesionada con ciertos tipos de estampados y claramente en las fotos pueden apreciarlo, mis favoritos tienen que ver con cupcakes, tortas pero sobretodo colores pasteles, solo deseo poder conseguir uno para este verano, mientras me conformarè con mis faldas de terciopelo que encarguè al extranjero y me llegaron esta semana, estoy  ansiosa de usarlas, ya posteare fotos luciendo esas faldas....seeya! <3 <3 <3


obsession

Yes, I had mentioned that I was obsessed with certain types of prints and photos can clearly appreciate, my favorites have to do with cupcakes, cakes but overall pastel colors, just wish I could get one for this summer, as I settle with my skirts Entrust velvet abroad and I arrived this week, I'm eager to use them, and I will post photos wearing those skirts .... seeya! <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)