Pages

Thursday, 3 October 2013

"in 2 minutes and 41 seconds fight like a girl for Emilie"

En el minuto 2 con 41 segundos es donde aparesco con toda mi pasiòn para mi amada Emilie Autumn...:) 
With 2 minutes to 41 seconds is where you can watch me with all my passion for my beloved Emilie Autumn ... :)


Asì es...un proyecto creado por una gran fan (Kenzie Alena)...y muchos fans alrededor del mundo poniendo lo mejor de sì mismos para grabar este video clip de mi adorada Emilie Autumn con su primer sencillo del album "fight like a girl"....soy una gran fan y totalmente influenciada por su mùsica, es una gran artista muy talentosa, y merece mis grandes respetos asì como muchos mùsicos que con un gran mundo en su cerebro son capaces de crear por sì solos su mùsica, ademàs ella es muy hermosa!!! <3 <3 <3 <3...seeya!

So it is! ... a project created by a grate fan (Kenzie Alena) ... and many fans around the world putting the best of themselves to record this video clip for my beloved Emilie Autumn with her first single "fight like a girl ". .... I am a big fan and totally influenced by their music, is a very talented artist, and deserves my greatest respect as well as many musicians with a big world in their brain are able to create for themselves their music, and she is so beautiful! <3 <3 <3 <3 ... seeya!









4 comments:

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)