Pages

Friday, 25 October 2013

"BREATHE"

Ultimamente las cosas no han salido muy bien en mi vida, o es que quizás yo no lo veo...así que me animé y fuí a respirar otro aire, es lo que parece cuando estás en un lugar agradable como los jardines que pueden ver en las fotos del Museo de mi ciudad.

Lately things have not gone well in my life, or maybe I do not see it ... so I decided and went to breathe different air, is what it looks like when you're in a nice place like gardens that can see Museum in the photos of my city.















Por cierto, la chaqueta de Denim la decoré yo misma con tachas, y la polera la hice yo misma, la cruz de cuero y los pabilos...me encanta decorar mi ropa...
Incidentally, I decorated Denim jacket with studs myself, and I made the shirt myself, the cross of leather and wicks ... I love decorating my clothes ...
seeya!!<3<3<3<3<3


2 comments:

  1. You look fantastic <3 This is such rock'n'roll look! So cool :) :*

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks so much!! sweetie i love your blog!! <3

      Delete

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)